Subject: Iray 2 از کمپانی Nvidia Arc منتشر شد.
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-5238      تاریخ انتشار : ۱۳۹۱ دوشنبه ۲۲ آبان تعداد بازدید :
6008 

اخبار سایت 

Iray 2 از کمپانی Nvidia Arc منتشر شد. 
قابلیت مهمی که به Iray 2 اضافه شده Support کامل این رندرر از Daylight
Portal است. 

این نسخه از رندرر Iray 2 فعلا فقط برای رندررهای Bunkspeed  قابل استفاده
است.

قابلیت مهمی  که به Iray 2  اضافه شده Support کامل این رندرر از Daylight
Portal است. قبلاً ما در Iray برای صحنه های داخلی اگر می خواستیم از نور
Daylight استفاده کنیم به مشکل برمی خوردیم و همیشه رندرهای Noise داری را
تجربه می کردیم.

ولی حالا در زمان مساوی نسبت به نسخه های قبلی رندرهای Cleanتری را خواهیم
داشت.

 

در مورد قابلیت های دیگر این نسخه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         Interactive WYSIWYG <http://en.wikipedia.org/wiki/WYSIWYG>
raytracing

·         Automatic "Blending" between peformance (raster) and quality
(raytrace)

·         Real time ray brush

·         HDRI lighting

·         Global illumination

·         Ambient occlusion

·         Final gathering

·         Environment shadow casting

·         Self and inter-object shadow casting

·         Environment reflections

·         Radiosity

·         Refraction

·         Caustics

·         Environment-based self/inter-object light bouncing

·         Photon Emitters

·         Ground reflection roughness