Subject: ویژگی های نرم افزار Mudbox 2013
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-5253      تاریخ انتشار : ۱۳۹۱ دوشنبه ۲۲ آبان تعداد بازدید :
6266 

اخبار سایت 

ویژگی های نرم افزار Mudbox 2013 
قابیلت Duplicate and Flip Object که شما می توانید در مدل های قرینه از
این ابزار برای صرفه جویی در وقتتان استفاده کنید. 

شما از نرم افزار Mudbox می توانید در زمینه های Visual Effect، Game
Design، Animation و سایر پروژهای 3D برای ساخت مدل های پیچیده استفاده
کنید.

قابلیت های Mudbox 2013:

-         Engine Gigatexel.

-         کشیدن Curveها در حالت Space Screen و یا Space 3D و استفاده از
این Curveها در Painting و Sculpting.

 

-         قابلیت پیکربندی ظاهر نرم افزار و ذخیره آن هر طور که شما
بخواهید...

-         ترکیب  تصویر Bump با تصویر normal خروجی گرفته شده برای ساخت
یک Normal Map منحصر به فرد.

-         Sculpt و Paint کردن جزئیات به صورت Tile برای ساخت Textureهای
یکپارچه و تکرار شونده برای استفاده در سطح های خیلی بزرگ.

 

-         اضافه شدن قابیلت Import و Export فایلهای PSD با اندازه 16-bit

-         قابیلت Duplicate and Flip Object که شما می توانید در مدل های
قرینه از این ابزار برای صرفه جویی در وقتتان استفاده کنید.

 

-         اضافه شدن قابیلت های جدید برای انجام Color Correction بر روی
Object.

 

منبع: http://area.autodesk.com/products/features/mudbox