Subject: کمپانی E-on اسامی برندگان مسابقه 3D Environment سال 2012 را اعلام کرد.
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-5292      تاریخ انتشار : ۱۳۹۱ چهارشنبه ۲۰ دي تعداد بازدید :
5187 

اخبار سایت 

کمپانی E-on اسامی برندگان مسابقه 3D Environment سال 2012 را اعلام کرد. 
کمپانی های بزرگی از جمله Pixologic ، وب سایت CGSociety ، مجله 3D World
و... به عنوان اسپانسر این مسابقه، جوایز ارزنده ای را برای برندگان آن در
نظر می گیرند. 

کمپانی E-on اسامی برندگان مسابقه 3D Environment سال 2012  را اعلام کرد.
این مسابقه هر ساله برگزار می شود و علاقه مندان زیادی در آن شرکت می
کنند. همچنین کمپانی های بزرگی از جمله Pixologic ، وب سایت CGSociety ،
مجله 3D World و... به عنوان اسپانسر این مسابقه، جوایز ارزنده ای را برای
برندگان آن در نظر می گیرند. در ادامه، تصاویر و توضیحات مربوط به نفرات
اول تا سوم را که در این مسابقه برنده شده اند، خواهیم دید.
 
نام اثر: The Hidden Highland Loch
نام هنرمند: Andy Mason

 
نظرات داوران:
Paul Huston – Senior Digital Matte Artist at Industrial Light & Magic.:
" تصویر بسیار جذابی هست. یک احساس دراماتیک را القاء می کنه که به طور
کلی خیلی واقعی به نظر می رسه و حس و عظمت تاریکی را به خوبی به مخاطب
نشان می دهد."
Max Dennison - Art Director at Digital Domain London: " نورپردازی و
ترکیب بندی فوق العاده هستند و یک انتخاب فوق العاده برای یک تصویر سیاه و
سفید است. واقعا یک اثر قوی و حرفه ای هست."
Susumu Yukuhiro - Matte Painting Supervisor at Whiskytree.: " نورپردازی
عالی. من یاد عکاسی Ansel Adams می ندازه."
Dark Hoffman – Freelance Digital Artist at Sony Imageworks.: "
نورپردازی و ترکیب بندی زیبا. حسی شبیه به عکس Ansel Adams برای من یاد
آوری می کنه."
جوایزی که به هنرمند تعلق می گیرد:
• Vue 11 xStream
• Pixologic Zbrush 4
• an(i)ma 1.5 Premium Pack
• 10 credits for AXYZ design Metropoly HD2 products
• 3 credits for AXYZ design Metropoly M3/M4 products
• 3D Total Mega Bundle
• 3Dconnexion SpacePilot Pro
• AsileFX Vue Training and Texture Bundle
• d'artiste Matte Painting 1 & 2 + VESAGE
• 1 year subscription to 3D World magazine
• $100 voucher on Cornucopia3D content
• 1 year Cornucopia3D C-Club Membership
• 1 year subscription to 3D Creative and 2D Artist magazines
• Realism in Vue SE Training book
• 1 year CGSociety Membership
• 1 month Digital-Tutors Subscriptions
 
نام اثر: Antartica
نام هنرمند: Oliver Requeiro

 
نظرات داوران:
Susumu Yukuhiro - Matte Painting Supervisor at Whiskytree.: " باورم شده
بود که این اثر واقعا میتونه یک عکس باشه... ظرافت ها مثل شکستگی یخ ها
واقعا فوق العاده هستند."
Max Dennison - Art Director at Digital Domain London: " متریال ها بی
نظیر! می تونه به عنوان جلوه های ویژه یک فیلم بزرگ تلقی بشه. هنگام ساخت
کوه یخی بسیار با دقت و با ملاحظه به تمامی جزئیات پرداخته..."
Dark Hoffman – Freelance Digital Artist at Sony Imageworks.: " باز هم
احساسی همانند یک شات از National Geographic دهه پنجاه را القا می کنه.
نورپردازی بسیار خوب این کار حس سرما را واقعا القا می کند. ترکیب بندی
زیبا و بسیار واقعی"
Paul Huston – Senior Digital Matte Artist at Industrial Light & Magic.:
" رنگ بندی فوق العاده و ظریف، بافت های یخ بسیار عالی، جذاب و گیرا.
ابرهای ظریف و سیاه در آسمان که به مود تصویر شگفتی خاصی داده است."
جوایزی که به هنرمند تعلق می گیرد:
• Vue 11 Complete
• an(i)ma 1.5 Advanced Pack
• 5 credits for AXYZ design Metropoly HD2 products
• 2 credits for AXYZ design Metropoly M3/M4 products
• d'artiste Matte Painting 1 & 2
• AsileFX Vue Training Bundle
• 1 year Cornucopia3D C-Club Membership
• 1 year subscription to 3D Creative and 2D Artist magazines
• $75 voucher on Cornucopia3D content
• Realism in Vue SE Training book

 
نام اثر: Old Castle
نام هنرمند: Roman Senko

 
نظرات داوران:
Paul Huston – Senior Digital Matte Artist at Industrial Light & Magic.:
"حسی زیبا، ساخت قلعه فوق العاده است، ترکیب بندی، پیش زمینه بسیار عالی
است. رنگ و جو (atmosphere) عالی، جزئیات پیش زمینه بسیار خوب."
Richard Hill – Editor at 3D World magazine.: " قدری نورپردازی تخت، گرچه
من جزئیات کوهی که در سمت چپ قرار گرفته واقعا من را جذب کرد."
Eran Dinur - VFX Supervisor at Brainstorm Digital.: " نورپردازی عمومی و
تن های نرم مخاطب را دچاد تردید می کند. تعادل تصویر عالی."
Susumu Yukuhiro - Matte Painting Supervisor at Whiskytree.: " من خیلی
این عکس را دوست دارم! اجرای بسیار قوی و ترکیب بندی عالی..."
جوایزی که به هنرمند تعلق می گیرد:
• Vue 11 Studio
• an(i)ma 1.5 Start Pack
• 3 credits for AXYZ design Metropoly HD2 products
• 1 credits for AXYZ design Metropoly M3/M4 products
• AsileFX Vue Training Bundle
• 1 year Cornucopia3D C-Club Membership
• 1 year subscription to 3D Creative and 2D Artist magazines
• Realism in Vue SE Training book
• $50 voucher on Cornucopia3D content