Subject: نسخه جدید Maxwell برای Modo منتشر شد
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-5332      تاریخ انتشار : ۱۳۹۲ شنبه ۱۴ ارديبهشت تعداد بازدید :
5852 

اخبار سایت 

نسخه جدید Maxwell برای Modo منتشر شد 
این نسخه از پلاگین Maxwell بسیار ویژه طراحی شده است به طوری که دیگر
نیازی نیسست شما همه المان های خود را بر مبنای Maxwell ایجاد کنید 

 

 

 
کمپانی Next Limit هفته گذشته نسخه جدید پلاگین Maxwell را برای Modo
منتشر کرد. این پلاگین سیستم عامل هایWindows  و  Mac OSX را پشتیبانی می
کند و به گفته Next Limit  این نسخه از تمامی قدرت  Maxwell و Modo
استفاده می کند. ما هم قصد داریم جدیدترین ویژگی های این نسخه را برای شما
توضیح دهیم.
 
Automatic Conversion
 
این نسخه از پلاگین Maxwell بسیار ویژه طراحی شده است به طوری که دیگر
نیازی نیسست شما همه المان های خود را بر مبنای Maxwell ایجاد کنید در این
نسخه تمامی Parameter های Modo به صورت خودکار به پارامترهای Maxwell
تبدیل می شوند و همچنین نیازی نیست که شما حتماً با Maxwell Material کار
کنید material  های Modo به طور خودکار به material های  Maxwell  تبدیل
می شوند و شما از ابتدای کار با محیط Modo کار خواهید کرد و چیزی تغییر
نخواهد کرد یعنی شما از Modo Materials ،  Modo Textures، Modo Lights ،
Modo Environment Settings و ... استفاده خواهید کرد. اما در آخر این
Maxwell هست که خروجی را برای شما به صورت کاملاً خودکار محاسبه خواهد کرد
که این یک ویژگی بی نظیر است. 
 
Manual Settings 
 
Automatic Scene Conversion که در بالا توضیح داده شد صرفاً یک شروع بی
نظیر برای کار کردن با این نسخه از پلاگین Maxwell است و اگر شما بخواهید
از پارامترهای بیشتر Maxwell Material ، Lights ، Environment Settings
استفاده کنید می توانید به صورت همزمان این کار را انجام دهید و
پارامترهای Modo و Maxwell را با هم ادغام کنید. در پایان لیست ویژگی های
مهم این نسخه را می بینید:
 
Complex geometry export (polygons, texts, spline patches, subdiv
geometries)	 
Support for modo mesh deformers (MDD, Morph, Vertex map)	 
Multiple UV maps	 
Automatic UV map conversion from modo projected textures (Planar,
Cubical, Box, Cylindrical, Spherical, Front projections)	 
Instance and Replicator export	 
Camera export with Maxwell specific parameters	 
Environment export (automatic/manual)	 
Maxwell Environment in modo	 
Modo to Maxwell material conversion (colors, settings, Image Maps,
material groups)	 
Maxwell Materials in modo (“*.mxm” materials)	 
Light export (emulates modo lights with emitter objects)	 
Modo Procedural Texture export	 
Reference scene support	 
Motion Blur	 
Maxwell FIRE in the modo viewport (with limitations) 	 
Maxwell Proxy