Subject: HDR Light Studio Live connection for 3ds Max
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-5350      تاریخ انتشار : ۱۳۹۲ شنبه ۵ مرداد تعداد بازدید :
4020 

اخبار سایت 

HDR Light Studio Live connection for 3ds Max 
HDR Light Studio Live از سریع ترین راه های نورپردازی مورد نظر شماست.
این برنامه به طور کامل با رندررهای mental ray ، Iray ، V-Ray ، Maxwell
Render ، Thea Render و Octane Render سازگاری دارد. 
برنامه ی HDR Light Studio شما را قادر می سازد تا تصاویر HDRI مورد نظر
خود را خلق و یا به صورت real-time آن ها را ویرایش کنید. حالا شما از
طریق 3ds Max Live Connection می توانید HDR مورد نظر خود را در HDR Light
Studio بسازید و سپس تاثیر نورپردازی آن را در محیط سه بعدی 3ds Max به
صورت real-time مشاهده کنید. این محصول اولین رابطی است که از طریق آن می
توانید نورپردازی بر اساس تصویر انجام دهید.
HDR Light Studio Live از سریع ترین راه های نورپردازی مورد نظر شماست.
این برنامه به طور کامل با رندررهای mental ray  ، Iray ، V-Ray ، Maxwell
Render ، Thea Render و Octane Render سازگاری دارد.

 
Main Features:
•    Non-destructive, interactive HDRI map creation and editing app
•    Live Connection between HDR Light Studio and 3ds Max IBL
•    LightPaint – Point and click light source positioning and
selection in LiveLight
•    Highly controllable procedural light sources
•    Library of HDR lights, including HDR captures of studio light
sources
•    Layered lighting system with blend modes
•    Enhance existing HDRI maps via local adjustmenst to color,
exposure, and saturation
•    Augment existing HDRI maps with additional light sources
•    HDR Light Studio lighting project embedded in the Modo scene