Subject: پلاگین Forest Pack 4.1.2
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-6363      تاریخ انتشار : ۱۳۹۲ سه شنبه ۲ مهر تعداد بازدید :
6954 

اخبار سایت 

پلاگین Forest Pack 4.1.2 
کمپانی Itoo Software نسخه 4.1.2 نرم افزار Forest Pack را منتشر کرد.
Forest Pack پلاگینی است برای نرم افزار 3ds Max که توانایی خلق انواع
گیاه و درختان را به شما می دهد. 
کمپانی Itoo Software نسخه 4.1.2 نرم افزار Forest Pack را منتشر کرد.
Forest Pack پلاگینی است برای نرم افزار 3ds Max که توانایی خلق انواع
گیاه و درختان را به شما می دهد.
Forest شما را قادر می سازد تا میلیون ها Proxy ، High-Poly Mesh یا
بیلبورد را به صورت پراکنده ایجاد کنید. از اینجا
<http://www.itoosoft.com/downloads.php>  می توانید نسخه free آن را
دانلود کنید و در پروژه های شخصی خود از آن استفاده کنید.

 
در ادامه ویژگی های جدید این نسخه را می بینید:
( Density/Scale falloff and Boundary Checking for Surface areas
(without creating an auxiliary spline
Added Surface->Randomize Stacked. Allow to randomize items that are
aligned on the same XY position, along stacked surfaces
Added right-menu selector for Custom Objects, Surfaces and Areas
Added Display->Update All. Rebuilds all Forest objects
Added RGB Level for diffuse maps to Material Optimizer
Added support for V-Ray 3.0 beta
Added support for V-Ray 1.5 in Max 2013
Added Max 2014 to the installer
Forest Tools assigns Object ID from the Forest object to the instances