Subject: شرکتSerif از نسخه جدید نرم افزار های Affinity Photo 1.7 و Affinity Designer 1.7 رونمایی کرد.
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-6454      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد تعداد بازدید :
3518 

اخبار سایت 

شرکتSerif از نسخه جدید نرم افزار های Affinity Photo 1.7 و Affinity
Designer 1.7 رونمایی کرد. 
این بار نیز کمپانی Serif نسخه ای قدرتمند از سری نرم افزار های Affinity
ارائه نموده است که میتوان مهمترین بروز رسانی نسخه 1.7 را استفاده از
شتاب GPU در عملکرد بهتر قلم ها و لایه ها برای سیستم عامل MacOS دانست 
شرکتSerif  از نسخه جدید نرم افزار های  Affinity Photo 1.7 و Affinity
Designer 1.7 رونمایی کرد.

 
نرم افزار های Affinity Photo و Affinity Designer را میتوان قدرتمند ترین
رقیب نرم افزار های Photoshop  و Illustrator  شرکت Adobe  دانست، که با
قیمت بسیار پایین تری از نرم افزار های شرکت Adobe  ارائه میشوند و با
حمایت های ویژه کمپانی Apple  از Affinity  و دارا بودن قابلیت های فراوان
هرساله به محبویت آن افزوده میشود.
 
این بار نیز کمپانی Serif  نسخه ای قدرتمند از سری نرم افزار های Affinity
ارائه نموده است که میتوان مهمترین بروز رسانی نسخه 1.7 را استفاده از
شتاب GPU در عملکرد بهتر قلم ها و لایه ها برای سیستم عامل MacOS  دانست،
که باعث 10 برابر سریعتر شدن عملکرد آن نسبت به نسخه های پیشین شده
است.همچنین این نسخه قابلیت پشتیبانی از چندین GPU  را در یک زمان دارا
میباشد.

 
دیگر بروز رسانی که در هر دو نرم افزارAffinity Photo و Affinity Designer
مشترک می‌باشد، پشتیبانی از مانیتور های HDR  می باشد تا کاربران بتوانند
تصاویر High dynamic range  را در هنگام نقاشی کردن و یا edit مشاهده
نماییند.

 
نرم افزار های Affinity  برای سیستم عامل های Windows 7+ ، Mac OS X 10.9+
و iOS 12+ در دسترس کاربران قرار گرفته است، و نسخه desktop  آن با قیمت
$49.99 و نسخه iPad  آن با قیمت $19.99 قیمت گذاری شده است.
-در انتها می‌توانید امکانات افزوده شده به نسخه 1.7 این دو نرم افزار را
مشاهده نمایید.
Affinity Photo 1.7
Pen and dial support for Surface devices
At least 2x faster loading of RAW files
More effective noise reduction, hot pixel removal and wide colour space
development
New Sub Brushes to combine multiple brushes in a single stroke
New “Procedural texture” and “Voronoi” filter effects
Live filter effects have been rewritten to improve performance
Layers studio revamp
Added support for 12bit and 16bit CMYK TIFF files
New Assets Panel available to store and drag and drop regularly used
assets
 
Affinity Designer 1.7
Big performance increases across Mac, Windows and iPad
Pen and dial support for Surface devices
Create and edit directly in any isometric plane
New transform mode in Node tool
Lasso selection of nodes
New sculpt mode added to pencil
New point transform tool
Add unlimited strokes and fills to a single shape
Layers studio revamp
Many grid improvements, including a new cube grid and column guides