Subject: نرم افزار شبیه سازی STORM 0.2.5 منتشر شد.
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 5526-6458      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد تعداد بازدید :
6934 

اخبار سایت 

نرم افزار شبیه سازی STORM 0.2.5 منتشر شد. 
STORM نرم افزاری مستقل می باشد که توسط آقای SEBASTIAN SCHÄFER هنرمند
کمپانی SCANLINE VFX با هدف شبیه سازی مواد و ذرات گوناگون مانند شن و برف
طراحی و توسعه یافته است. 
STORM  نرم افزاری مستقل می باشد که توسط آقای SEBASTIAN SCHÄFER هنرمند
کمپانی SCANLINE VFX با هدف شبیه سازی مواد و ذرات گوناگون مانند شن و برف
طراحی و توسعه یافته است.

 
مهمترین ویژگی این نرم افزار سرعت ، قیمت مناسب و سازگاری آن با اکثر
ابزارهای DDC  میباشد.
 
STORM توانایی وارد کردن تمامی احجام GEOMETRY  با فرمت های .OBJ   و .ABC
را دارد و کاربران میتوانند، شبیه سازی های انجام شده در این نرم افزار را
با فرمت های ALEMBIC CACHES ،PARTICLES IN KRAKATOA و یا REALFLOW خروجی
گرفت و در نرم افزار های دیگر مورد استفاده قرار دهند.

 
STORM در نسخه 0.2.5 برای سیستم عامل های LINUX  ، WINDOWS و MACOS توسعه
یافته است و از ویژگی های جدید آن میتوان به سیستم حلال مایعات
هیدروداینامیکی (SPH) و همچنین سیستم جدید اثرگذاری باد بر ذرات اشاره
کرد. همچنین در این نسخه امکان وارد کردن EXPRESSION  برای تمامی مقادیر و
پارامتر های عددی در نرم افزار فراهم آمده تا کنترل کاربران برای شبیه
سازی را افزایش دهد.

 
برخی از مهمترین بروز رسانی های این نسخه که توسط شرکت EFFECTIVE TDS
معرفی شده به شرح زیر است.
 
V0.2.516
 
- ADDING EXPRESSIONS TO ALL NUMERIC AND BOOLEAN PARAMETERS 
- CACHES AND IMAGES ARE WRITTEN FASTER AND MORE ROBUST
- ADDING AN SPH SYSTEM
- ADDDING A LINUX VERSION 
- FORCES CAN WORK IN WIND MODE / STRENGTH DEPENDING ON GRANULAR CLUMPS 
- MANIPULATOR HANDLES VISIBLE THROUGH OBJECTS & SMALLER VISUAL
IMPROVEMENTS 
- STATIC ALEMBIC GEOMETRY READING FASTER 
- LICENSING MORE ROBUST AND FLOATING LICENSING AS AN OPTION
- ALEMBIC PARTICLE EXPORT FIXES AND MORE CHANNELS WRITTEN
- BIN-FILE READING NOW POSSIBLE FOR ALL SYSTEMS
- COLLIDERS CAN READ PRT POINT FILES DIRECTLY
- PARAMETER ANIMATION & EXPRESSION HANDLING MORE ROBUST
- EXPORT FALLBACK PATHES NOW PART OF THE SCENE FILE
- AND MORE
- BUGFIXES