Subject: انتشار Live Link Face از سوی Epic Games
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 6606-8870      تاریخ انتشار : ۱۳۹۹ شنبه ۴ مرداد تعداد بازدید :
3832 

اخبار سریع 

انتشار Live Link Face از سوی Epic Games 
انتشار Live Link Face از سوی Epic Games 
به تازگی Epic Games دست به انتشار یک برنامه برای تولید کنندگان بازی زده
است. این برنامه که بر روی ios منتشر شده است به کاربران این امکان را می
دهد با استفاده از Live Link Face و از طریق آیفون و یا آیپد انیمیشن و یا
حرکت صورت کاراکتر خود را ضبط و به صورت Real Time به کاراکتر خود در
Unreal Engine منتقل کنند . 
 
براساس گفته Epic Games ترکینگ یا ردیابی برنامه با بهره گیری از ARKit و
البته دوربین جلوی TrueDepth اپل صورت میگیرد .
 
Live Link Face اکنون به صورت رایگان برای iPhone  و iPad قابل دانلود است
.

 
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید :
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/new-live-link-face-ios-app-now-a
vailable-for-real-time-facial-capture-with-unreal-engine