Subject: Adobe نسخه بتای جدید After Effects را منتشر کرد
From: "https://www.circletc.com/"

CIRCLE TRAINING CENTER 
کد : 6606-8939      تاریخ انتشار : ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۵ مهر تعداد بازدید :
3755 

اخبار سریع 

Adobe نسخه بتای جدید After Effects را منتشر کرد 
Adobe نسخه بتای جدید After Effects را منتشر کرد 

کمپانی Adobe نسخه بتای اخرین نسخه After Effects را منتشر کرده است . 

شاید بتوان مهم ترین اتفاق و تغییر را در این نسخه بروزرسانی و هرچه بهتر
کردن ابزار های بخش 3D transform  و البته ناوبری دوربین در بخش 3D دانست
. تغییر در بخش دوربین های سه بعدی به کاربران اجازه می دهد که راحتر از
پیش در فضای سه بعدی نرم افزار کار های خود را انجام دهند . 

این نسخه بتا از بخش Beta apps tab  در برنامه  creative cloud Desktop
در دسترس است .

 	 

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه بفرمایید

https://blogs.adobe.com/creative/streamlined-workflows-that-make-storyte
lling-easier/
<https://blogs.adobe.com/creative/streamlined-workflows-that-make-storyt
elling-easier/>